poniedziałek, 6 stycznia 2014

Prolog

Każdy człowiek popełnia błędy. Czasem większe, czasem mniejsze. Nie ma człowieka , który byłby idealnie czysty jak łza. Błędy są nieodłączną częścią naszego życia. W wieku dziecięcym najczęściej popełniamy gafy o charakterze kulturalnym , jako nastolatki podbieramy rodzicom pieniądze na papierosy , w dorosłym życiu nie potrafimy poprawnie uporządkować wydatków. Pewne błędy są bardziej wpływowe , inne mniej. Patrząc na swoją przeszłość te wszystkie gafy , które popełniłam wydają mi się śmieszne. To co zrobiłam teraz odegra w moim życiu ogromną rolę. O czym chciałabym wam opowiedzieć ? O tym , jak zaszłam w ciążę z jednym z najpopularniejszych wokalistów świata - Harrym Stylesem.

***
Wiem , wiem pewnie pomyślicie że zapowiada się kolejne banalne opowiadanie z niewinną dziewczynką w roli głównej i Stylesem jako bad-boy. Niestety , ale trochę się mylicie. Zgodnie odchodząc od takiej myśli postanowiłam wymyślić coś bardziej , wydaje mi się , kreatywnego. Mam nadzieję , że będziecie czekali na następne rozdziały i pozostaniecie tu ze mną do samego końca. :) Co do wyglądu bloga , to wiem że na razie prezentuje się słabo , ale w najbliższych dniach postaram się to zmienić. Jeśli ktoś chciałby być informowany o rozdziałach niech poda swój nick w komentarzu :)
                                                                                               xoxo Adrianna

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Kreatywny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprowadzenie jest dość skromne, ale ma swoisty urok. Nie mogę się doczekać, aż akcja się rozkręci. M. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zachwycasz. Myślałam, że po ostatnim opowiadaniu pozostaniesz na tamtym poziomie, ale okazuje się, że jednak poszłaś dalej. Serio, nie spodziewałam się czegoś takiego. Mimo, że jest to krótkie, to można doszukać się nutki jakiejś magii.
    Jak zwykle MUSISZ mnie informować o losach tej bohaterki. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. oznajmiam że zawładnęłaś mym sercem i będę obserwować bloga . czekam n 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm przyznam nie czytam opowiadań o Harrym, lecz ktoś mnie tu zaciekawił więc z miłą chęcią będę czytać. Prolog jest krótki lecz sensowny. Widać, że masz jakąś oryginalną fabułę więc od razu wpisuje cię do mojej zakładki: czytane :)
    @mysterioussh

    OdpowiedzUsuń
  7. yay pierwsze opwiadanie z Harry, które mnie zaciekawiło! Nie mogę się doczekać rozdzailu ;) http://glass-giirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak mówiłaś alkashfuhghdgldiuysgfuasjhuadgfhjfdjskdjfnfhfnfjfjgngjmdkfmgjngnjgmgjjgjgjgjgjgljgdlsjdhgdfgdfjgkvnvclkglkvaowijrjkfgdgjdhlzdjiesutggvodfjgairuuirglfjgoldfhgajrogolgj fajnie <3333 masz genialną wyobraźnię :) czekam na następne rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie xx
    @xAgata_Sz

    OdpowiedzUsuń